Tuesday, February 20, 2018

Tips Katalog - cara dapat barang RARE tupperware

Assalamualaikum,

Harap tak terlambat lagi kami nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2018. Selamat Tahun Baru Cina bagi mereka yang menyambutnya.

Lama dah blog ni bersawang. In sha Allah, tahun 2018 ni kita aktifkan semula blog ni ya.

Katalog Tupperware kempen 2/2018 kali ni ada macam-macam barangan menarik. Selain daripada itu, ada juga mini katalog untuk bulan Februari 2018 dengan harga yang sangat berbaloi-baloi.

Untuk melihat katalog online kempen 2/2018, klik jer "Tupperware Catalogue" yang ada gambar muka depan kempen terkini.

Katalog tupperware ni, selain daripada paparan produk-produk utama, banyak offer menarik untuk barang-barang yang special dan limited edition yang kita tak biasa nampak dijual dalam katalog. Kira produk RARE la.. Contohnya macam gambar yang bawah sekali tu.. Tea 4 Two warna purple atau pink.

Untuk dapatkan item RARE ni, biasanya kena beli barang dengan nilai sekian sekian sekian, dapat beli barang RARE ni dengan harga yang amat murah.. kadang harga tak masuk akal... haa... kami bila beli barang RARE ni, kalau orang nak, kami jual dengan harga Retail Price. Susah nak dapat kot.. Boleh jana sikit duit poket.. ehehehe

Ok, tips hari berkenaan cara dapat barang RARE dengan cari perkataan "With every" dan "Minimum purchase" bagi kempen bulan February 2018. Paparan angka di situ sangat penting, tau.

1. 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...